Jawatan Kosong di Pejabat SUK Perlis - Januari 2019

Jawatan Kosong di Pejabat SUK Perlis

Bagi yang masih mencari kerja, di sini terdapat jawatan kosong yang mungkin bakal diisi oleh anda.

Kami di M9 Viral hanya ingin membantu anda mendapatkan kerja swasta atau kerja kosong kerajaan yang bersesuaian dengan anda. 

Calon yang berminat bolehlah membaca dulu maklumat jawatan kosong di bawah dengan teliti dan ikut langkah yang diberikan.
  • Syarikat / majikan: Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perlis
  • Tarikh tutup iklan: 18 Januari 2019 (Jumaat)
  • Lokasi kekosongan: Perlis
  • Tawaran Gaji: minimum RM 1352.00

Info Jawatan Kosong:

Kebiasaannya, jika anda seorang warganegara Malaysia dan berumur tidak kurang dari 18 tahun dari tarikh tutup permohonan, anda layak untuk memohon kekosongan kerja tersebut sama ada jawatan tetap atau kontrak. Namun perlu dilihat juga sijil atau tahap pendidikan yang anda miliki.

Apapun, berikut adalah jawatan kosong yang ditawarkan:

1. Pembantu Tadbir (P/O) N19

Untuk mengetahui syarat kelayakan, tahap pendidikan yang diperlukan serta cara memohon, pastikan anda mengikut langkah di bawah.

Syarat dan kelayakan memohon:

Sudah pasti untuk memohon anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya sijil SPM atau boleh juga Sijil Tinggi Persekolahan lain seperti STPM, “A” Level, Pra-Universiti) serta sijil professional lain yang diiktiraf.

Untuk lain-lain syarat dan kelayakan yang lebih jelas, sila rujuk maklumat penuh iklan jawatan kosong tersebut melalui butang di bawah.

Cara memohon:

Untuk memohon jawatan kerja kosong tersebut, anda bolehlah mendaftar dan mengisi borang iklan jawatan kosong berkaitan secara atas talian.

Sila klik butang “IKLAN JAWATAN KOSONG” di bawah dan baca maklumat penuh berkenaan tawaran kerja kosong tersebut sebelum memohon.

Untuk pengetahuan, hanya calon yang terpilih atau yang disenarai pendek saja akan ditemuduga.

  Lihat maklumat penuh kerja kosong tersebut melalui butang berikut:  

Jawatan Kosong di Pejabat SUK Perlis - Januari 2019



Semoga berjaya!

Comments